Testas išlaikytas!
Testas neišlaikytas!
Rezultatas: 85 %
Teisingai atsakyta į 34 iš 40 klausimų.
Antrinis eleronų poveikis:
Paaiškinimas
Didžiausias keliamosios galios koeficientas yra gaunamas esant atakos kampui maždaug:
Paaiškinimas
Aukštėjant pastoviu greičiu, trauka yra:
Paaiškinimas
Aerodinaminis profilis skirtas tam, kad sukurtų keliamąją jėgą panaudodamas skirtumą tarp:
Paaiškinimas
Dauguma lengvųjų orlaivių yra suprojektuoti taip, kad jų slėgio centras, skrydyje, yra už svorio centro. Tai reiškia, kad atliekant nusistojusį tiesiaeigį skrydį:
Paaiškinimas
Eleronai aerodinamiškai gali būti subalansuoti:
Paaiškinimas
Aerodinaminės valdymo plokštumų kompensacijos paskirtis:
Paaiškinimas
Bernulio dėsnis nusako:
Paaiškinimas
Atlenkus užsparnius slėgio centras:
Paaiškinimas
Adding or removing flaps can make the aircraft either pitch up or down, depending on the design of the aircraft, wings, and flaps. As an example, an aircraft with fowler flaps can move the center of pressure aft as the flaps are deployed, since the wing extends rearward.
When the center of lift moves aft, but the center of gravity remains in the same place, this changes the rotating forces on the aircraft, because torque is force times arm. By increasing the arm, you are increasing the effective moment of this torque, and thus its magnitude.
Ar keičiasi oro sraigto žingsnis išilgai mentės?
Paaiškinimas
Fiksuoto žingsnio propelerio žingsnis yra didžiausias (artimas π/2) netoli pagrindo ir mažiausias (netoli nulio) netoli mentės viršaus.
Propeleriai (Domantas Bručas, psl. 43)
Dėl kurios priežasties susidaro oro srauto sukūriai sparnų galuose :
Paaiškinimas
Tūpiant užsparniai atlenkiami pilnai tam, kad:
Paaiškinimas
Atakos kampas α tai:
Paaiškinimas
Ar teisingi teiginiai, kad šoninis stabilumas, tai:
Paaiškinimas
Šoniniam orlaivio judesiui būdingas sukimasis išilginės ašies atžvilgiu – posvyris, sukimasis vertikalios ašies atžvilgiu – pokrypis ir slydimas, t.y., toks skrydžio režimas, kai orlaivio greičio vektorius sudaro kampą su simetrijos plokštuma.
Aptekančios sparno profilį srovės greitis yra didžiausias ten, kur:
Paaiškinimas
Didesnę Y sąlygoja:
Paaiškinimas
Didesnės galimybės įvesti OL į plokščią suktuką yra, kai centruotė:
Paaiškinimas
Ar keičiasi centruotė skridimo metu?
Paaiškinimas
The center of gravity may change over the duration of the flight as the aircraft's weight changes due to fuel burn or by passengers moving forward or aft in the cabin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Center_of_gravity_of_an_aircraft
Aukštėjimo kampas priklauso nuo:
Paaiškinimas
Apledėjus priekinei sparno briaunai:
Paaiškinimas
Didžiausias galimas nusklęsti atstumas iš 6000 pėdų aukščio, su įtrauktais užsparniais ir važiuokle, keliamosios jėgos ir pasipriešinimo santykis 8:1, apytiksliai lygus 8 jūrmylėms. O jeigu užsparniai būtų išskleisti ?
Paaiškinimas
Bernulio dėsnis taikomas:
Paaiškinimas
Didžiausias greitis, kuriuo orlaivis gali skristi su išskleistais užsparniais:
Paaiškinimas
Apytiksliai, koks smukos greitis bus orlaivio atliekančio 60° laipsnių posvyrio posūkį, jeigu jo smukos greitis skrendant tiesiai 54 mazgai?
Paaiškinimas
Aerodinamikoje statiniu slėgiu vadinamas:
Paaiškinimas
Atakos kampas yra kampas tarp:
Paaiškinimas
Kada lėktuvo Y yra didesnė?
Paaiškinimas
Kai lėktuvas skrenda horizontaliai pastoviu greičiu, jį veikiančių jėgų suma yra lygi nuliui. Keliamoji jėga atsveria svorio jėgą, traukos jėga atsveria pasipriešinimo jėgą.
Aukštėjant lėktuvo keliamoji jėga turi atsverti ne lėktuvo svorį, bet lėktuvo svorio projekciją, statmeną skrydžio trajektorijai.
Atlenktas užsparnis padidina sparno profilio išgaubtumą ir:
Paaiškinimas
Ar keičiasi fiksuoto žingsnio oro sraigto trauka (P) sumažėjus greičiui (V) ir nepakitus apsukoms (n)?
Paaiškinimas
Diferencinis eleronų valdymas, tai:
Paaiškinimas
Atakos kampas, kuriam esant orlaivis patenka į smuką:
Paaiškinimas
Atlenktas plyšinis užsparnis:
Paaiškinimas
Anti - balancinių plokštumų paskirtis:
Paaiškinimas
An anti-servo tab, or anti-balance tab, works in the opposite way to a servo tab. It deploys in the same direction as the control surface, making the movement of the control surface more difficult and requires more force applied to the controls by the pilot. This may seem counter-productive, but it is commonly used on aircraft where the controls are too light or the aircraft requires additional stability in that axis of movement. The anti-servo tab serves mainly to make the controls heavier in feel to the pilot and also to increase stability. An anti-servo tab also functions as a trim device to relieve control pressure and maintain the stabilator in the desired position.
Wikipedia
1. oras turi masę,
2. oras nėra spūdus,
3. oras gali tekėti arba keisti savo formą kad išlygintų mažus slėgius,
4. oro klampumas yra labai aukštas,
5. judantis oras turi kinetinę energiją.
Teisingų atsakymų rinkinys:
Paaiškinimas
Dalis orlaivio pasipriešinimo, kuri atsiranda dėl keliamosios galios, vadinama:
Paaiškinimas
Atakos kampas, tai kampas:
Paaiškinimas
Dėl kokios priežasties kuriami neigiamo susukimo (washout) sparnai:
Paaiškinimas
Aukštasparnis orlaivis be teigiamo sparno skersinio V, palyginus su žemasparniu orlaiviu be teigiamo sparno skersinio V, turi :
Paaiškinimas
Didžiausias galimas greitis su išleistais užsparniais (V FE) yra mažesnis nei kelioninis (cruising) greitis, kadangi:
Paaiškinimas
Ar pasikeičia OL svorio centro padėtis padidinus atakos kampą?
Paaiškinimas