Testas išlaikytas!
Testas neišlaikytas!
Rezultatas: 77 %
Teisingai atsakyta į 23 iš 30 klausimų.
Ar šalis – ICAO narė – privalo laikytis Čikagos Konvencijos prieduose numatytų standartų ir rekomenduojamosios praktikos?
75% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kas tai yra "orlaivio vadas"?
79% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
31 straipsnis. Orlaivio vadas
1. Orlaivio vadas – pilotas, atsakingas už orlaivio valdymą ir saugą skrydžio metu.
2. Orlaivio vadas vadovauja orlaivio įgulos darbui. Jei orlaivio įguloje yra tik vienas pilotas, jis yra ir orlaivio vadas.
3. Jei skrydžio metu orlaivio vadas negali eiti savo pareigų, jas perima ir atlieka antrasis pilotas.
4. Keleiviams yra privalomi orlaivio vado nurodymai palaikyti tvarką ir užtikrinti saugą.
1. Orlaivio vadas – pilotas, atsakingas už orlaivio valdymą ir saugą skrydžio metu.
2. Orlaivio vadas vadovauja orlaivio įgulos darbui. Jei orlaivio įguloje yra tik vienas pilotas, jis yra ir orlaivio vadas.
3. Jei skrydžio metu orlaivio vadas negali eiti savo pareigų, jas perima ir atlieka antrasis pilotas.
4. Keleiviams yra privalomi orlaivio vado nurodymai palaikyti tvarką ir užtikrinti saugą.
Dėl kurio pakitusio aplinkos parametro, padidėjus skridimo aukščiui, organizmas gauna mažiau deguonies?
82% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kas turi užleisti kelią kilus pavojui susidurti skrendant susikertančiais kursais?
75% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kaip vadinamas kampas tarp horizontailios plokštumos ir žemės magnetinio lauko vertikalios dedamosios?
44% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Magnetinio nuolinkio kampas
Jei magnetinio lauko vektorių pažymėsime (T), bet, kuriame taške jį galėsime išdėlioti į vertikalų (Z) ir horizontalų (H) vektorius. Kampas tarp H ir T vadinamas nuolinkio kampu.
Jei magnetinio lauko vektorių pažymėsime (T), bet, kuriame taške jį galėsime išdėlioti į vertikalų (Z) ir horizontalų (H) vektorius. Kampas tarp H ir T vadinamas nuolinkio kampu.
Lėktuvų magnetiniai kompasai sukonstruoti taip, kad yra jautrūs Žemės magnetinio lauko horizontaliajam komponentui ir kai lėktuvas, pasvyra arba greitėja, atsiranda inercijos jėgos papildomai veikia kompaso jautrųjį elementą taip, kad nukreipia jį nuo magnetinio meridiano (poliaus). Šis veiksnys turi būti įvertintas matuojant kursą.
Izogona, tai linija jungianti taškus su:
62% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kaip naudojantis Kauno VOR rodmenimis nustatysite, kad praskrendate gyvenvietę Sužonys (54°59'N, 25°31'E)? Sužonis praskrisime tuo metu, kai Kauno VOR radialas bus:
58% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Artėdamas tūpti jūs apribosite savo matomumą žemyn, jei krėslas bus pernelyg:
91% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Atsisakę skrydžio po nardymo su akvalangu ir kvėpavimo suspaustu oru, jūs sumažinate:
82% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Nardant su akvalangu yra kvėpuojama suspaustu oru, todėl į organizmą patenka didesnis azoto kiekis. 30 ft vandens stulpas slegia tiek pat, kiek dar viena atmosfera (760 mm Hg), taigi asmuo 30 ft gylyje patiria 2 atmosferų slėgį. Jeigu skrendama nepraėjus 24 valandoms po nardymo su akvalangu, dekompresinės ligos simptomai pasireikš jau 6000 ft aukštyje.
20 cm atkarpa 1: 1 000 000 mastelio žemėlapyje atitinka:
63% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
20 cm = 200 km / 1.852 = 108 NM
Kas turi teisę atnaujinti/pratęsti licencijų galiojimą?
84% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Ar reikalingi specialūs leidimai parodomiesiems renginiams bei varžyboms rengti?
76% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
38 straipsnis. Parodomieji renginiai ir aviacijos sporto varžybos
Parodomuosius renginius ir aviacijos sporto varžybas rengti galima LTSA nustatyta tvarka ir turint Agentūros leidimą.
Parodomuosius renginius ir aviacijos sporto varžybas rengti galima LTSA nustatyta tvarka ir turint Agentūros leidimą.
Deviacija, tai kampas tarp:
58% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Feromagnetinės medžiagos (geležis arba plienas) bei elektros srovė sukuria papildomą orlaivio magnetinį lauką, kuris iškreipia grynąjį žemės magnetinį lauką, o tokiu būdu ir magnetinio kompaso rodmenis. Tokiu būdu kompasas rodo iškreiptą magnetinį kursą, kuris yra kompasinis kursas, ir kuris matuojamas nuo įsivaizduojamo kompasinio meridiano (kompasinės Šiaurės), magnetinės Šiaurės ir krypties, kurią rodo magnetinio kompaso rodyklė vadinasi deviacijos. Gryno ir iškreipto magnetinio kursų skirtumai yra kompaso magnetinė paklaida - deviacija. Deviacija vadinama kampas tarp Magnetinės ir Kompasinės Šiaurės, matuojant laipsniais nuo magnetinės šiaurės į Rytus ir Vakarus.
Aerodromo KTT kryptis yra 353°. Paskaičiuoti priešingą KTT kryptį. Ji yra:
86% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
353° - 180° = 173°
Hipoglikemiją sukelia:
67% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Jeigu magnetinė deklinacija (Δm) Vakarų (W) - Magnetinis kursas už Tikrajį yra:
62% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Didžiausią žemės atmosferos dujų dalį sudaro:
84% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Geriausia priemonė sumažinti svoriui yra:
86% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Anglies monoksidas:
91% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Anglies monoksidas (CO), arba smalkės, yra bespalvės, bekvapės, truputį lengvesnės už orą dujos. Nevisiškai sudegus kurui susidaręs anglies monoksidas yra aviacinėje praktikoje dažniausiai pasitaikantis dujinis nuodas. Reaktyvinių variklių išmetamosiose dujose yra apie 1 % CO, tačiau stūmoklinių variklių išmetamosiose dujose CO kiekis gali siekti 9 %. Anglies monoksidas į kabinos orą gali patekti esant netvarkingoms variklio dujų išmetimo ar šildymo sistemoms (6 paveikslas). Be to, į kabiną anglies monoksidas gali patekti ir iš išorės pro atviras kabinos angas. Taigi kadangi šios dujos neturi kvapo, jų gali būti visur, kur tik juntamas išmetamųjų dujų kvapas.
CO su hemoglobinu jungiasi apie 210–250 kartų stipriau už deguonį, sudarydamas karboksihemoglobiną, kraujui suteikiantį ryškiai rožinę spalvą.
Pirmi apsinuodijimo anglies monoksidu požymiai yra galvos skausmas (veržimas), svaigimas ir pykinimas. Apsinuodijimo pradžios galima ir nepastebėti. Anglies monoksido poveikis priklauso ir nuo skrydžio aukščio. Atskirai ir hipoksija, ir nedideli CO kiekiai įkvepiamame ore yra nekenksmingi, tačiau kartu šie faktoriai labai pablogina įgulos narių savijautą ir darbingumą. Nedidelio laipsnio hipoksija, pasitaikanti skrendant 8–10 tūkstančių pėdų aukštyje, paryškins apsinuodijimo anglies monoksidu efektus.
Taip pat svarbu žinoti, kad anglies monoksido sukeliami sveikatos pakenkimai kaupiasi.
CO su hemoglobinu jungiasi apie 210–250 kartų stipriau už deguonį, sudarydamas karboksihemoglobiną, kraujui suteikiantį ryškiai rožinę spalvą.
Pirmi apsinuodijimo anglies monoksidu požymiai yra galvos skausmas (veržimas), svaigimas ir pykinimas. Apsinuodijimo pradžios galima ir nepastebėti. Anglies monoksido poveikis priklauso ir nuo skrydžio aukščio. Atskirai ir hipoksija, ir nedideli CO kiekiai įkvepiamame ore yra nekenksmingi, tačiau kartu šie faktoriai labai pablogina įgulos narių savijautą ir darbingumą. Nedidelio laipsnio hipoksija, pasitaikanti skrendant 8–10 tūkstančių pėdų aukštyje, paryškins apsinuodijimo anglies monoksidu efektus.
Taip pat svarbu žinoti, kad anglies monoksido sukeliami sveikatos pakenkimai kaupiasi.
Ar leidžiama skraidyti neregistruotiems orlaiviams LR oro erdve?
79% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Nustatyta tvarka neįregistruoto orlaivio, orlaivio be atpažinimo ženklų arba su padirbtais atpažinimo ženklais naudojimas, galiojančio tinkamumo skraidyti pažymėjimo neturinčio orlaivio skrydžiai (išskyrus nustatyta tvarka bandomuosius skrydžius atliekančius orlaivius), orlaivio, žinant, kad jis neatitinka tinkamumo skraidyti reikalavimų, naudojimas užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki keturių šimtų penkiasdešimt eurų.
Būdingiausias hiperventiliacijos požymis yra:
72% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Hiperventiliacija − tai intensyvesnis negu reikia organizmui kvėpavimas. Dėl to iškvepiama daugiau anglies dvideginio bei sutrinka šarmų ir rūgščių pusiausvyra kraujyje. Šis sutrikimas pasireiškia daugeliu fiziologinių efektų, iš kurių pagrindinis yra hemoglobino gebėjimo pernešti deguonį sumažėjimas.
Hiperventiliaciją sukelia hipoksija, tačiau yra dar kitos priežastys jai atsirasti – nerimas, stresas, supimo liga, vibracija, šokas, karštis, didelės perkrovos, kvėpavimas suspaustu deguonimi. Tik tinkamos treniruotės geriausiai apsaugo aviatorius nuo netikėtų stresinių situacijų ir fiziologinių reakcijų į jas.
Hiperventiliacija dažnai pasitaiko keleiviams, kurie tam tikrais skrydžio etapais, o kartais dar ir ant žemės patiria didesnį ar mažesnį nerimą ir stresą.
Hiperventiliacijos simptomai
● galvos svaigulys ir derealizacijos pojūtis;
● dilgčiojimas lūpų srityje ir galūnėse;
● regėjimo sutrikimai. Neryškus ar tunelinis matymas;
● šalčio ar karščio pojūčiai. Atskirose kūno vietose gali jausti karščio ar šalčio bangas;
● nerimas. Hiperventiliaciją sukėlęs nerimas, atsiradus naujiems simptomams, stiprėja. Susidaro uždaras ratas.
● sumažėja raumenų jėga;
● pablogėja judesių koordinacija ir sumažėja darbingumas;
● padažnėja pulsas;
● raumenų spazmai. Prieš prarandant sąmonę atsiranda rankų, pirštų ir pėdų raumenų spazmai;
● sąmonės praradimas. Dėl hiperventiliacijos žmogus gali prarasti sąmonę. Tačiau tuoj pat kvėpavimas vėl gali normalizuotis ir žmogus atsigauna.
Klasikiniu hiperventiliacijos poveikį mažinančiu būdu laikomas metodas, kai žmogui, patiriančiam hiperventiliaciją, duodama kvėpuoti į popierinį maišelį. Tuomet žmogus įkvepia savo iškvėptą anglies dvideginį ir kraujo šarmų-rūgščių pusiausvyra greitai sunormalėja, o smegenys reikiamai sureguliuoja kvėpavimo ritmą. Tačiau atsiradę simptomai rodo, jog žmogui yra negerai. Reikia jį nuraminti ir paraginti valingai sureguliuoti kvėpavimą.
Hiperventiliaciją sukelia hipoksija, tačiau yra dar kitos priežastys jai atsirasti – nerimas, stresas, supimo liga, vibracija, šokas, karštis, didelės perkrovos, kvėpavimas suspaustu deguonimi. Tik tinkamos treniruotės geriausiai apsaugo aviatorius nuo netikėtų stresinių situacijų ir fiziologinių reakcijų į jas.
Hiperventiliacija dažnai pasitaiko keleiviams, kurie tam tikrais skrydžio etapais, o kartais dar ir ant žemės patiria didesnį ar mažesnį nerimą ir stresą.
Hiperventiliacijos simptomai
● galvos svaigulys ir derealizacijos pojūtis;
● dilgčiojimas lūpų srityje ir galūnėse;
● regėjimo sutrikimai. Neryškus ar tunelinis matymas;
● šalčio ar karščio pojūčiai. Atskirose kūno vietose gali jausti karščio ar šalčio bangas;
● nerimas. Hiperventiliaciją sukėlęs nerimas, atsiradus naujiems simptomams, stiprėja. Susidaro uždaras ratas.
● sumažėja raumenų jėga;
● pablogėja judesių koordinacija ir sumažėja darbingumas;
● padažnėja pulsas;
● raumenų spazmai. Prieš prarandant sąmonę atsiranda rankų, pirštų ir pėdų raumenų spazmai;
● sąmonės praradimas. Dėl hiperventiliacijos žmogus gali prarasti sąmonę. Tačiau tuoj pat kvėpavimas vėl gali normalizuotis ir žmogus atsigauna.
Klasikiniu hiperventiliacijos poveikį mažinančiu būdu laikomas metodas, kai žmogui, patiriančiam hiperventiliaciją, duodama kvėpuoti į popierinį maišelį. Tuomet žmogus įkvepia savo iškvėptą anglies dvideginį ir kraujo šarmų-rūgščių pusiausvyra greitai sunormalėja, o smegenys reikiamai sureguliuoja kvėpavimo ritmą. Tačiau atsiradę simptomai rodo, jog žmogui yra negerai. Reikia jį nuraminti ir paraginti valingai sureguliuoti kvėpavimą.
Kai oro temperatūra yra aukštesnė už Standartinę (+15°C), aukštimatis rodo:
64% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kai oro temperatūra aukštesnė negu Tarptautinėje standartinėje atmosferoje (ISA), dėl sumažėjusio oro tankio aukštimatis rodo didesnį aukštį.
Kada ore esantis orlaivis bus matomas radiolokatoriaus (radaro) ekrane?
86% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Ar gali skristi LR oro erdvę orlaiviai, neturintys radijo ryšio aparatūros ir radiolokacinio atsakiklio?
47% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
35 straipsnis. Skrydžių vykdymas valdomąja ir nevaldomąja oro erdve, pasienio, draudžiamojoje ir ribojamojoje zonose
1. Orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve, nevaldomąja oro erdve virš teritorinės jūros, Kuršių marių, virš draudžiamųjų zonų viršutinės ribos, taip pat užsienio šalių valstybės orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos nevaldomąja oro erdve, turi būti:
1) įrengta radijo ryšio aparatūra, kuria būtų galima palaikyti abipusį radijo ryšį su oro eismo paslaugų teikėju;
2) radiolokacinis atsakiklis, veikiantis „A + C“ arba „S“ režimu.
2. Orlaivių, kuriuose nėra radiolokacinio atsakiklio, veikiančio „A + C“ arba „S“ režimu, išskyrus užsienio šalių valstybės orlaivius, skrydžiai Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve galimi tik gavus oro eismo paslaugų teikėjo leidimą oro eismo paslaugų teikėjo nustatyta tvarka. Apie suteiktus leidimus oro eismo paslaugų teikėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 12 valandų nuo leidimo suteikimo, praneša Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų vadui ar jo įgaliotam karininkui.
1. Orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve, nevaldomąja oro erdve virš teritorinės jūros, Kuršių marių, virš draudžiamųjų zonų viršutinės ribos, taip pat užsienio šalių valstybės orlaiviuose, skrendančiuose Lietuvos Respublikos nevaldomąja oro erdve, turi būti:
1) įrengta radijo ryšio aparatūra, kuria būtų galima palaikyti abipusį radijo ryšį su oro eismo paslaugų teikėju;
2) radiolokacinis atsakiklis, veikiantis „A + C“ arba „S“ režimu.
2. Orlaivių, kuriuose nėra radiolokacinio atsakiklio, veikiančio „A + C“ arba „S“ režimu, išskyrus užsienio šalių valstybės orlaivius, skrydžiai Lietuvos Respublikos valdomąja oro erdve galimi tik gavus oro eismo paslaugų teikėjo leidimą oro eismo paslaugų teikėjo nustatyta tvarka. Apie suteiktus leidimus oro eismo paslaugų teikėjas nedelsdamas, ne vėliau kaip per 12 valandų nuo leidimo suteikimo, praneša Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų vadui ar jo įgaliotam karininkui.
Įsisavinamo deguonies kiekis, didėjant aukščiui:
80% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Dažnas kvėpavimas, kuris atsiranda dėl streso, susijaudinimo, aukštų vibracijos, turbulencijos ar perkrovos lygių, hipoksijos, skausmo ar supimo ligos, vadinamas:
85% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Hiperventiliacija − tai intensyvesnis negu reikia organizmui kvėpavimas. Dėl to iškvepiama daugiau anglies dvideginio bei sutrinka šarmų ir rūgščių pusiausvyra kraujyje. Šis sutrikimas pasireiškia daugeliu fiziologinių efektų, iš kurių pagrindinis yra hemoglobino gebėjimo pernešti deguonį sumažėjimas.
Hiperventiliaciją sukelia hipoksija, tačiau yra dar kitos priežastys jai atsirasti – nerimas, stresas, supimo liga, vibracija, šokas, karštis, didelės perkrovos, kvėpavimas suspaustu deguonimi. Tik tinkamos treniruotės geriausiai apsaugo aviatorius nuo netikėtų stresinių situacijų ir fiziologinių reakcijų į jas.
Hiperventiliacija dažnai pasitaiko keleiviams, kurie tam tikrais skrydžio etapais, o kartais dar ir ant žemės patiria didesnį ar mažesnį nerimą ir stresą.
Hiperventiliacijos simptomai
● galvos svaigulys ir derealizacijos pojūtis;
● dilgčiojimas lūpų srityje ir galūnėse;
● regėjimo sutrikimai. Neryškus ar tunelinis matymas;
● šalčio ar karščio pojūčiai. Atskirose kūno vietose gali jausti karščio ar šalčio bangas;
● nerimas. Hiperventiliaciją sukėlęs nerimas, atsiradus naujiems simptomams, stiprėja. Susidaro uždaras ratas.
● sumažėja raumenų jėga;
● pablogėja judesių koordinacija ir sumažėja darbingumas;
● padažnėja pulsas;
● raumenų spazmai. Prieš prarandant sąmonę atsiranda rankų, pirštų ir pėdų raumenų spazmai;
● sąmonės praradimas. Dėl hiperventiliacijos žmogus gali prarasti sąmonę. Tačiau tuoj pat kvėpavimas vėl gali normalizuotis ir žmogus atsigauna.
Klasikiniu hiperventiliacijos poveikį mažinančiu būdu laikomas metodas, kai žmogui, patiriančiam hiperventiliaciją, duodama kvėpuoti į popierinį maišelį. Tuomet žmogus įkvepia savo iškvėptą anglies dvideginį ir kraujo šarmų-rūgščių pusiausvyra greitai sunormalėja, o smegenys reikiamai sureguliuoja kvėpavimo ritmą. Tačiau atsiradę simptomai rodo, jog žmogui yra negerai. Reikia jį nuraminti ir paraginti valingai sureguliuoti kvėpavimą.
Hiperventiliaciją sukelia hipoksija, tačiau yra dar kitos priežastys jai atsirasti – nerimas, stresas, supimo liga, vibracija, šokas, karštis, didelės perkrovos, kvėpavimas suspaustu deguonimi. Tik tinkamos treniruotės geriausiai apsaugo aviatorius nuo netikėtų stresinių situacijų ir fiziologinių reakcijų į jas.
Hiperventiliacija dažnai pasitaiko keleiviams, kurie tam tikrais skrydžio etapais, o kartais dar ir ant žemės patiria didesnį ar mažesnį nerimą ir stresą.
Hiperventiliacijos simptomai
● galvos svaigulys ir derealizacijos pojūtis;
● dilgčiojimas lūpų srityje ir galūnėse;
● regėjimo sutrikimai. Neryškus ar tunelinis matymas;
● šalčio ar karščio pojūčiai. Atskirose kūno vietose gali jausti karščio ar šalčio bangas;
● nerimas. Hiperventiliaciją sukėlęs nerimas, atsiradus naujiems simptomams, stiprėja. Susidaro uždaras ratas.
● sumažėja raumenų jėga;
● pablogėja judesių koordinacija ir sumažėja darbingumas;
● padažnėja pulsas;
● raumenų spazmai. Prieš prarandant sąmonę atsiranda rankų, pirštų ir pėdų raumenų spazmai;
● sąmonės praradimas. Dėl hiperventiliacijos žmogus gali prarasti sąmonę. Tačiau tuoj pat kvėpavimas vėl gali normalizuotis ir žmogus atsigauna.
Klasikiniu hiperventiliacijos poveikį mažinančiu būdu laikomas metodas, kai žmogui, patiriančiam hiperventiliaciją, duodama kvėpuoti į popierinį maišelį. Tuomet žmogus įkvepia savo iškvėptą anglies dvideginį ir kraujo šarmų-rūgščių pusiausvyra greitai sunormalėja, o smegenys reikiamai sureguliuoja kvėpavimo ritmą. Tačiau atsiradę simptomai rodo, jog žmogui yra negerai. Reikia jį nuraminti ir paraginti valingai sureguliuoti kvėpavimą.
Dėl rūkymo hipoksijos tikimybė:
94% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Be pripratimą sukeliančio nikotino, rūkant į organizmą patenka anglies monoksidas. Surūkius per trumpą laiką tris cigaretes ar 20−30 cigarečių per parą iki skrydžio, 8−10 % hemoglobino virsta karboksihemoglobinu (COHb). Dėl to 20 % pablogėja naktinis matymas; o rūkančiojo „fiziologinis aukštis“ pakyla iki 5000 ft. Pridėjus aukštį kabinoje – nuo 6000 iki 8000 ft, rūkantis asmuo atsiduria 12000 ft aukštyje, patiria kraujo hipoksiją su ja susijusius reiškinius – sumažėjusį darbingumą bei sulėtėjusią reakciją. Pasyviai rūkantys asmenys taip pat kenčia nuo ore esančio anglies monoksido, todėl daugelyje pasaulio aviakompanijų lėktuvuose rūkyti draudžiama.
Kas vykdo LR civilinės aviacijos valstybinę priežiūrą?
69% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Ar hipoksiją gali parodyti keistas fizinis arba protinis elgesys?
89% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Greičio matavimo vienetas Mazgas (kt) yra:
80% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas