Testas išlaikytas!
Testas neišlaikytas!
Rezultatas: 53 %
Teisingai atsakyta į 8 iš 15 klausimų.
Kai mažasis laivas visiškai užpiltas vandeniu, plūdrumo tūriai turi išlaikyti laivą vandens paviršiuje ir viršvandeninio borto aukštis turi likti bent:
73% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Gelbėjimo liemenes privaloma vilkėti:
89% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Gelbėjimo ratai privalo būti:
76% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Laivo diferentas tai:
65% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Laivo diferentas – tai laivo pasvirimas į priekį arba atgal. Laivas, pasviręs į priekį, panardina savo priekinę dalį į vandenį. Norint sumažinti laivo korpuso trintį ir padidinti laivo greitį, reikia kilstelėti laivapriekį.
Nusistovėjus greičiui laivas neturi diferento nei į priekį, nei į laivagalį. Tas pats rezultatas pasiekiamas sraigto koją nustačius į vidurinę padėtį (lygus diferentas).
Sumažinus greitį arba pastūmus sraigto koją į priekį po laivu, laivapriekis panyra į vandenį: laivas sumažina greitį ir geriau laikosi kurso. Tai svarbu plaukiant prieš vėją banguotoje jūroje (diferentas į nosį).
Padidinus greitį arba pastūmus sraigto koją atgal, laivapriekis iškyla iš vandens: laivas lengviau užlipa ant bangos, bet blogiau laikosi kurso. Pučiant stipriam šoniniam vėjui laivapriekis gali būti nusuktas pavėjui (diferentas į galą).
Nusistovėjus greičiui laivas neturi diferento nei į priekį, nei į laivagalį. Tas pats rezultatas pasiekiamas sraigto koją nustačius į vidurinę padėtį (lygus diferentas).
Sumažinus greitį arba pastūmus sraigto koją į priekį po laivu, laivapriekis panyra į vandenį: laivas sumažina greitį ir geriau laikosi kurso. Tai svarbu plaukiant prieš vėją banguotoje jūroje (diferentas į nosį).
Padidinus greitį arba pastūmus sraigto koją atgal, laivapriekis iškyla iš vandens: laivas lengviau užlipa ant bangos, bet blogiau laikosi kurso. Pučiant stipriam šoniniam vėjui laivapriekis gali būti nusuktas pavėjui (diferentas į galą).
Kokios konstrukcijos laivo korpusas vadinamas katamaranu:
86% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Koks tai laivas:
74% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kurioje vietoje galima rūkyti laive:
98% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kokį darbą atlieka laivo sraigtas:
80% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Koks tai laivas:
63% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Koks tai laivas:
81% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kokiomis manevravimo savybėmis pasižymi kateris su pakabinamu varikliu:
87% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Kas ir kokiu periodu atlieka pripučiamo gelbėjimosi plausto patikrą:
71% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Remiantis Laivų radijo, navigacinės ir priešgaisrinės įrangos, gelbėjimo ir dielektrinių priemonių patikros periodų sąrašo 5 punktu
Kokiu periodu atliekama nešiojamųjų, kilnojamųjų gaisro gesintuvų patikra tikrinimo aprobuotose techninės priežiūros bazėse arba laive (šiuos tikrinimus atlieka įrenginių gamintojai arba jų įgalioti atstovai):
79% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Prie darbinėje padėtyje esančio trapo, aikštelės arba laiptelių laive turi būti:
72% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Dėl Darbų saugos laivuose bendrųjų taisyklių patvirtinimo
54. Prie darbinėje padėtyje esančių trapo, aikštelės arba laiptelių laive turi būti gelbėjimosi ratas su prie jo pritvirtinta ne trumpesne kaip 27,5 m virve.
54. Prie darbinėje padėtyje esančių trapo, aikštelės arba laiptelių laive turi būti gelbėjimosi ratas su prie jo pritvirtinta ne trumpesne kaip 27,5 m virve.
Kas ir kokiu periodu atlieka šviečiančios gelbėjimo rato bujelės patikrą:
87% lankytojų šį klausimą atsakė teisingai
Paaiškinimas
Remiantis Laivų radijo, navigacinės ir priešgaisrinės įrangos, gelbėjimo ir dielektrinių priemonių patikros periodų sąrašo 14 punktu